dimecres, 10 de març del 2010

Postals de la nevada al Berguedà.













3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots, sóc en Manel. Observador del temps de Pineda de Mar ( Maresme ).
Fa temps que segueixo aquest blog i m'he quedat impressionat amb la nevada a les poblacions del Berguedà i Barcelona ciutat.
A Pineda també ha nevat, menys de 5cm pero la neu recullida al pluviómetre convertida en líquida m'ha donat 107 mm. Impressionant.
Poblacions properes com Tordera han tingut pitjors conseqüencies.
D'altra banda el temporal de mar ha fet malbé algunes zones del passeig marítim amb tots els accesos inundats d'aigua.
Posiblement, aquest temporal serà la traca final d'un hivern excepcional.
Bé, salutacions a tots.

Manel.

Manel Cascante Torrella ha dit...

HOla Manel,
realment el que vam viure dilluns passarà a la història de la meteorologia de casa nostra. Jo era a Barna i vaig al.lucinar... mai havia vist nevar tant a Barcelona, i poques vegades amb aquesta intensitat així fins i tot a Bagà. Al Berguedà els problemes van ser els habituals, res important doncs a muntanya ja s'hi està preparat per coses així.. Amb tot la nevada va recordar, sobretot al final de la mateixa, quan van començar a bufar el vent de N i es van formar congestes... la del 31 gener del 86'. Jo tenia 9 anys però la record perfectament; va ser increible.. salut!

Xavi ha dit...

Hola Manel, molt maco el recull de fotos de la comarca, la veritat es que ha estat històrica a molts llocs de la nostra geografia. El pitjor han estat les conseqüències que ha portat la nevada, però en això no teniu cap culpa els meteoròlegs.
Salut per a tots.